Aktualnoci arrow Ksiga goci





Nie pamitasz hasa?
Konto? Zarejestruj si!
Ksiga goci

Jest ju 190 wpisw w ksidze goci.
Stron: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »

Nazwa|Imi|Ksywa:Wpis do ksigi:
Olek
Skd: (Warszawa)
Dodany: czw, 18 pa 2007, 18:05:02
no no, stronka niczego sobie, pozdrawiam
Strona domowa uytkownika:http://www.prawojazdywarszawa.pl
karoDodany: pon, 8 pa 2007, 10:41:08
swietna strona. gratulacje dla waszego gim'a :)
po prostu Bastek :DDodany: sob, 6 pa 2007, 23:24:40
pozdrowienia dla bylej klasy 3a ;] respect !
Numer uytkownika:4401842
gadet
Skd: (Warszawa)
Dodany: pon, 13 sie 2007, 07:05:07
Ciekawy pomys na stron. Ocecie te moj! Pikne kalendarze m.inn. kalendarze ksikowe, trjdzielne. Pozdrawiam serdecznie :)
Email uytkownika:kalendarze@o2.plStrona domowa uytkownika:http://www.magiapoligrafii.eu
mody
Skd: (Warszawa-Mokotw)
Dodany: pon, 6 sie 2007, 21:25:28
zapraszam do mokotowa!!! 
 
wilku wodi waco bez eskorty pomidzy blokami z ulicy raporty tzeba by z nami robi to z nami eby wiedzie...>!!!
mody
Skd: (Warszawa-Mokotw)
Dodany: pon, 6 sie 2007, 21:23:41
Daje 5.
Dorian Kadr
Skd: (Warszawa)
Dodany: pon, 2 lip 2007, 15:41:40
wietny layout, a i nad niektrymi wpisami mona si zaduma... zapraszam na moj stron: doradztwo personalne, Outplacement, direct Search, dobr kadr pracowniczych, audyt menaderski
Email uytkownika:doradztwo@o2.plStrona domowa uytkownika:http://www.bigram.pl
Robert
Skd: (Bytom)
Dodany: ro, 13 cze 2007, 15:30:43
Strona naprawd porzdnie zrobiona, ogldaem wiele stron innych szk (gimnazjum, liceum) take spoza lska i musz przyzna e mao ktra jest tak dobrze zrobiona jak ta. Szkoda tylko e tak mao zdj klasowych.
Pawe
Skd: (Bytom)
Dodany: pon, 11 cze 2007, 12:35:47
Super stronka. Gratuluj :grin i byle tak dalej
Wiola:*
Skd: (Bytom)
Dodany: pi, 13 kwi 2007, 19:53:15
Jedenastka si si nikt nas tu nie bdzie bi !!! 
Sssszuper!! oczywicie taka szkoa zasuguje na tak dobr stronke !!! pozdrowienia:)
Ola KOTDodany: pon, 12 mar 2007, 17:29:29
ludki w nastepna srode 21.03 sa dni otwarte w sempie :D zapraszam serdecznie, pewnie bede was oprowadzac :P zapowiedzcie sie wczesniej ;)
KOT OLA
Skd: (SG)
Dodany: nie, 4 mar 2007, 10:48:30
lol :D brakuje paru osiagniec, mysle ze vicemistrzostwo Bytomia w siate dziewczat chyba bylo duzym sukcesem (2003/04 ) pozdrawiam moja stara szkole :P  
 
P.S. 
Uczcie sie maty, bo obecne klasy III beda juz pisaly mature obowiazkowa z maty :P hehe , nam sie upieklo :D
maciekDodany: pi, 16 lut 2007, 10:50:44
cze , pozdrawiam was serdecznie strona jest bardzo fajnie zrobiona , wida w niej profesjonalizm gratulacje dla admina za woony wysiek w budow tak fajnego serwisu :P . mam nadzieje e udam mi si tu czciej zaglda  
 
pozdrawiam 
maciek 
ogoszenia
Strona domowa uytkownika:http://www.neeon.pl
KarolinqaaDodany: sob, 20 sty 2007, 18:54:27
no no stronka adniutka, postaraa sie nasza szkoa :)
Pauluka
Skd: (Poddbice)
Dodany: ro, 3 sty 2007, 15:09:17
Nawet fajna stronka :grin pozdrwka dla wszystkich ;) zapraszam na stronke mojej szkoy www.gim.alpha.pl
Email uytkownika:paulaibarti@neostrada.plStrona domowa uytkownika:http://www.gim.alpha.pl

Komponent: AkoBook V3.42++ || Polska adaptacja: Zwiastun || Modyfikacja: Jokris